خريد بک لينک
رزرو آنلاين هتل خارجي
خريد سکه ساکر
رزرو آنلاين هتل خارجي
بازی
خرید گیفت کارت
فلنج

پنل فایل
<-BloTitle->
<-BloText->

عضویت در سایت
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
ایمیل :
نام اصلی :
ادرس سایت یا وبلاگ : http://
سال تولد:
جنسیت :
وضعیت تاهل :
کشور : (کشور محل سکونت)
شهر :
آیدی یاهو :
کد امنیتی : *

آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
<-TalarTitle-> <-TalarSub-> <-TalarHit-> <-Talarwriter->

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
تحقیق سخت افزار : کامپیوترهای شخصی

تحقیق سخت افزار کامپیوترهای شخصی

دانلود تحقیق سخت افزار : کامپیوترهای شخصی

تحقیق سخت افزار  کامپیوترهای شخصی
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل pdf
حجم فایل 2560 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 291

تحقیق سخت افزار : کامپیوترهای شخصی 

تحقیق جامع درباره سخت افزار کامپیوتر های شخصی تعداد 291 صفحه به همراه تصاویر مختلف از سخت افزار کامپیوترها

اغلب مردم زمانیکه با واژه " تکنولوژی " برخورد می نمایند ، بی اختیار "کامپیوتر" برای آنها تداعی می گردد. امروزه  کامپیوتر در موارد متعددی بخدمت گرفته می شود. برخی از تجهیزات موجود در منازل ، دارای  نوع خاصی  از " ریزپردازنده" می باشند. حتی اتومبیل های جدید نیز دارای نوعی  کامپیوتر خاص می باشند. کامپیوترهای شخصی ، اولین تصویر از انواع کامپیوترهائی است که  در ذهن هر شخص نقش پیدا می کند. بدون شک مطرح شدن این نوع از کامپیوترها در سطح جهان، باعث عمومیت  کامپیوتر در عرصه های متفاوت بوده است .
کامپیوتر شخصی وسیله ای "همه منظوره " بوده که توان عملیاتی خود را مدیون یک ریزپردازنده است. این نوع از کا مپیوترها دارای بخش های متعددی نظیر : حافظه ، هارد دیسک، مودم  و... بوده که حضور آنها در کنار یکدیگر به منظور انجام عملیات مورد نظر است . علت استفاده از واژه " همه منظوره " بدین دلیل است که  می توان بکمک این نوع از کامپیوترها عملیات متفاوتی ( تایپ یک نامه ، ارسال یک نامه الکترونیکی،  طراحی و نقشه کشی و ...) را انجام داد .

بخش های اصلی کامپیوترهای شخصی
◄ پردازشگر مرکزی (CPU)
ریزپردازنده بمنزله " مغز"  کامپیوتربوده  و مسئولیت انجام تمامی عملیات ( مستفیم یا غیر مستقیم ) را برعهده دارد. هر چیزی را که کامپیوتر انجام می دهد با توجه به وجود " ریز پردازنده " است .

◄ حافظه
 این نوع از حافظه ها با سرعت بالا، امکان ذخیره سازی اطلاعات را فراهم می نمایند. سرعت حافظه های فوق می بایست بالا باشد چراکه آنها مستقیما" با ریزپردازنده مرتبط می باشند. در کامپیوتر از چندین نوع حافظه استفاده می گردد:
 ● ( Random-Access Memory(RAM از این نوع حافظه ، بمنظور ذخیره سازی موقت اطلاعاتی که کامپیوتر در حال کار با آنان است، استفاده می گردد.
 ● ( Read Only Memory (ROM  یک حافظه دائم که از آن برای ذخیره سازی اطلاعات مهم  در کامپیوتر استفاده می گردد.  
 ● (Basic Input/Output System (BIOS   یک نوع حافظه ROM ، که از اطلاعات آن در هر بار راه اندازی سیستم استفاده می گردد.
 ● Caching  حافظه ای سریع که از آن برای ذخیره سازی اطلاعاتی که فرکانس بازیابی آنان بالا باشد،  استفاده می گردد.  
 ● Virtual Memory فضای موجود بر روی هارد دیسک که از آن برای ذخیره سازی موقت اطلاعات استفاده و در زمان نیاز عملیات جایگزینی در حافظه RAM انجام خواهد شد

◄ برد اصلی (MotherBoard). برد اصلی کامپوتر بوده که تمام عناصر داخلی به آن متصل خواهند شد. پردازشگر و حافظه بر روی برد اصلی نصب  خواهند شد.برخی از عناصر سخت افزاری ممکن است مستقیما" و یا بصورت غیر مستقیم به برد اصلی متصل گردنند. مثلا" یک کارت صدا می تواند همراه برد اصلی طراحی شده باشد و یا بصورت یک برد مجزا بوده که از طریق یک اسلات به برد اصلی متصل می گردد

◄ منبع تغذیه (Power Supply) یک دستگاه الکتریکی که مسئول تامین و نتظیم جریان الکتریکی مورد نیاز در کامپیوتر است .

◄ هارد دیسک (Hard Disk) یک حافظه با ظرفیت بالا و دائم که از آن برای نگهداری اطلاعات و برنامه ها استفاده می گردد.

◄ کنترل کننده (Integrated Drive Electronics(IDE . اینترفیس اولیه برای هارد ، CD-ROM و فلاپی دیسک است .

◄ گذرگاه Peripheral Component Interconnect)PCI)  . رایج ترین روش اتصال یک عنصر سخت افزاری اضافه به کامپیوتر است .PCI از مجموعه ای اسلات که بر روی برد اصلی سیستم موجود می باشد،  استفاده و کارت های PCI از طریق اسلات های  فوق به برد اصلی متصل خواهند شد.

اینترفیس Small Computer System Interface)SCSI) روشی برای اضافه کردن دستگاه های اضافه در سیستم نظیر : هارد و اسکنر است .

دانلود تحقیق سخت افزار : کامپیوترهای شخصی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق سخت افزار : کامپیوترهای شخصی ,

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان

تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان

دانلود تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان

دانشجویان افسرده از الگوی درماندگی آموخته شده در برخورد با رویدادها تبعیت می كنند
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 143

تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان

مقدمه:

از میان اختلالات روانی شاید بتوان گفت كه افسردگی یكی از شایعترین اختلالات جوامع امروزی می‌باشد كه انسانهای زیادی از آن رنج می‌برند هر انسانی ممكن است در دوره ای از زندگی خود آن را تجربه كند طوری كه امروزه آن را سرماخوردگی روانی می‌نامند . اختلالاتی كه این بیماری در زندگی روزمره ایجاد می‌كند بر كسی پوشیده نیست. گستره بیماری طوری می‌باشد كه تمام حیطه های كاركردی شغلی ، خانوادگی و اجتماعی را مختل می‌كند. تا اواسط قرن حاضر اطلاعات اندكی در رابطه با افسردگی در دسترس بود و تحقیقات محدودی در جهت شناسایی آن به عمل آمده بود و تبیین و توصیف آن همواره در چهارچوب پزشكی و مدل تك‌عاملی صورت می‌گرفت. اما امروزه شاهد تغییراتی در نحوه نگرش به این بیماری از لحاظ سبب شناسی ، سیر شكل گیری و درمان آن هستیم نتیجه این تغیرات دگرگونیهای مختلفی بود كه عمدتاً در عرصه روان شناسی مرضی،  روان شناسی تجربی و روان شناسی شناختی پدید آمد و به دنبال همین دگرگونی ها بود كه نظریه پردازان به بررسی ابعاد این بیماری پرداختند و مكاتب مختلف و درمان های متعددی شكل گرفت . از بین این مكاتب روانشناسی شاید بتوان گفت كه مكتب شناختی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را در سبب شناسی و درمان اختلالات خلقی داشته است اخیراً افسردگی به عنوان یك اختلال شناختی مطرح شده است همچنین برخی از نظریه پردازان اعتقاد دارند كه بهتر است علایم مرضی افسردگی را به حساب اسنادهای علی كه درباره حوادث زندگی توسط بیماران افسرده ارائه می‌شود،‌ گذاشته شود. نظریه درماندگی آموخته شده یكی از نظریات نسبتاً جدیدی است كه در این زمینه به تحقیقات روان شناختی وسیعی میدان داده است این نظریه حوزه رفتاری ـ شناختی را به هم ربط می‌دهد به عقیده سلیگمن درماندگی آموخته شده در انسان ها می‌تواند به صورت افسردگی تجربه شود و این هنگامی‌است كه شخص بر این باور باشد كه كنترلی بر مسیر رویدادهای زندگی ندارد.

...

بنا به گفته كلب و فرای ( نقل از سیف ، 1380) یادگیرنده ای كه شیوه یادگیری تجربه عینی دارد از تجارب خاص می‌آموزد ، با دیگران ارتباط برقرار می‌نماید و نسبت به احساس خود و افراد دیگر حساس است. شخص دارای شیوه مفهوم سازی انتزاعی بر تحلیل منطقی از اندیشه ها تاكید می‌ورزد دركارهای خود طرح ریزی نظامدار را به كار می‌بندد و با توجه به درك  و فهم اندیشه مندانه از امور عمل می‌كند، شیوه آزمایشگری فعال شامل توانایی انجام دادن امور، خطر كردن و تاثیر گذاشتن بر دیگران از راه عمل كردن است و سرانجام اینكه شیوه مشاهدة‌تاملی بر مشاهده دقیق پیش از داوری دیدن امور از زوایای مختلف و جستجو برای كسب معانی امور استوار است. تفكر همگرا از دو شیوه یا دومرحله یادگیری مفهوم سازی انتزاعی و آزمایشگری فعال تشكیل می‌شود. افراد دارای این سبك یادگیری در یافتن موارد استفاده عملی برای اندیشه ها و نظریه‌ها كارآمدند و به سخن دیگر كسانی كه از این سبك یادگیری بهره مند ند در حل مسائل و تصمیم‌گیری بر اساس راه حل هایی كه برای مسائل می‌یابند توانا هستند سبك یادگیری واگرا از تركیب تجربه عینی و مشاهدة‌ تاملی حاصل می‌شود و افراد دارای این سبك یادگیری موقعیت های عینی را از زوایای مختلف می‌بینند. رویكرد آنان نسبت به موقعیت مشاهده كردن است تا عمل كردن این گونه افراد از قدرت تخیل و احساس برخوردارند سبك یادگیری جذب كننده از تركیب مفهوم سازی انتزاعی و مشاهده تاملی به دست می‌آید افراد دارای این سبك یادگیری در كسب و درك اطلاعات گسترده و تبدیل آن صورتی خلاصه ، دقیق و منطقی توانا هستند سبك انطباق یابنده از اجتماع دو شیوه یادگیری تجربه عینی و آزمایشگری فعالی به دست می‌آید افراد دارای این سبك از تجارب دست اول می‌آموزند و از اجرای نقشه و درگیر شدن با اعمال چالش انگیز لذت می‌برند. این افراد بیشتر از آنكه به تحلیل های منطقی بپردازند. امور محسوس ترجیحی می‌دهند

...

نظریه یادگیری

نظریه پردازان یادگیری معتقدند كه اختلالات روانی به طور كلی بر اثر آموختن پاسخ های ناكافی  برای روبرو شدن با مسائل زندگی و نیاموختن پاسخ های لازم برای حل مشكلات زندگی به وجود می‌آیند. علت اصلی بیماری افسردگی در انسان، كاهش تقویت[1] و فعالیت فرد است. ( شاملو، 1382).

این نظریه‌پردازان معتقدندكه انسان هنگامی‌كه دچار اختلالات عاطفی به ویژه افسردگی می‌شود كه در زمان یادگیری مراحل زیر طی شود:

1ـ وقتی كه رفتار فرد از جانب محیط تقویت و تشویق نمی‌شود.

2ـ به علت این عدم تشویق و تقویت كمیت رفتار و فعالیت فرد به نحو چشمگیری كاهش می‌یابد و این امر خود را باز هم از تقویت و تشویق می‌كاهد.

3ـ مقدار تقویت و تشویقی كه فرد در برابر پاسخ های خود دریافت می‌كند تابع عوامل زیر هستند:

الف ـ خصوصیات فرد ( مانند سن، جنس، زیبائی، زشتی و مانند آن از نظر دیگران).

ب ـ نوع محیطی كه در حال حاضر، شخص در آن زندگی می‌كند مانند خانه، زندان بیمارستان و مانند آن

ت ـ استعداد ها و امكانات فردی برای به دست آوردن ،‌تقویت و تائید محیط ،‌مانند هوش شغل، سواد، قدرت جسمی‌امكانات مالی ، قدرت سازگاری و مانند آن ( شاملو، 1382).

گرچه پاره ای از افراد می‌توانند با كمبود تقویت به خوبی مقابله كنند و خلاء ناشی از این دگرگونیها را با انواع پاداش ها یا ارضاهای دیگر جبران نمایند اما گروهی دیگر كه این توانایی را  ندارند دچار دلسردی و یاس می‌شوند و در اتخاذ رفتارهای سازنده ناتوانند. بر اثر كاهش سطح فعالیت تقویتهای مثبت نیز بیشتر كاهش می‌یابند و همین امر باز هم رفتارهای مثبت كمتری را در پی دارد و بدین ترتیب فرد به سوی افسردگی گام بر می‌داد

به منظور بررسی تاثیر تقویت های اجتماعی در ایجاد افسردگی تحقیقات متعددی انجام شده و نشان داده اند كه از یكسو فراوانی تقویتهای رفتاری در افراد افسرده كمتر از گروه كنترل یعنی افراد غیر افسرده است و از سوی دیگر فراوانی تقویتهای مثبت به موازات بهبود بالینی، افزایش می‌یابد ( دادستان، 1379).

 


[1] . Reinforcement

...

اهداف طرح

1ـ اهداف كلی: هر چند كه نظریه اسناد در آغاز اختصاص به افسردگی داشت اما دامنه آن روز به روز گسترده تر شده و موضوعات بیشتری را در بر گرفته است، به گونه ای كه بعد از گذشت سه دهه از عمر آن موضوعات دیگری از قبیل موقعیت شغلی زوجین ،‌تندرستی و حتی مرگ نیز در این زمینه مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است تحقیق حاضر می‌تواند گامی‌مقدماتی در جهت گسترش زمینه‌های تحقیق در این موقعیت‌ها باشد.

هدف كلی طرح: آزمون نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان می‌باشد بدین معنی كه آیا دانشجویان افسرده از الگوی درماندگی آموخته شده در برخورد با رویدادها تبعیت می‌كنند یا نه؟

2_ اهداف جزئی و كاربردی

مشخص كردن سبك اسناد دانشجویان افسرده و كمك به  روان‌درمانی این اختلال از طریق فرایند بازآموزی سبك اسناد نمی‌تواند یكی از اهداف این طرح باشد نتایج می‌تواند در رابطه با تعلیم و تربیت و آموزش خانواده موثر باشد با توجه به این امر كه شكست مداوم می‌تواند در رشد سبك اسنادی ناجور و متعاقب آن بروز رفتارها و عواطف ناخوشایند موثر باشند می‌توان فرزندان و دانش آموزان را به نحوی تربیت كرد كه پیامد های رفتاری خود را به نوعی تبیین كنند كه در جهت رشد و سلامت رفتاری و عاطفی خود گام بردارند و از اسنادهای ناجور اجتناب كنند. اگر چه دانشجویان در مقطعی از سن  خود قرار دارند كه ممكن است سبك های اسنادی در آن شكل گرفته باشد اما هر فردی می‌تواند با آگاهی از نحوه اسنادی خویش در جهت تغیر اسنادهای نامطلوب خود، اقدام كند.

سوالها و فرضیات تحقیق

سوالات:

1ـ آیا تفاوتی بین اسناد دانشجویان افسرده و اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای منفی و مثبت وجود دارد؟

2ـ آیا دانشجویان افسرده بیشتر از سبك های تفكر همگرا  برای یادگیری های خود استفاده می‌كنند؟

3ـ آیا دانشجویانی كه تفكر همگرا دارند در مقایسه با دانشجویانی كه تفكر واگرا دارند از اسنادهای درونی پایدار و كلی برای حوادث بد بیشتر استفاده می‌كنند؟

 

فرضیات :

1ـ اسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای منفی به طور معنی داری درونی تر است.

2ـ اسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای منفی به طور معنی داری كلی تر است.

3ـ اسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای منفی به طور معنی داری پایدار تر است.

4ـاسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای مثبت به طور معنی داری بیرونی تر است.

5ـ اسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای مثبت به طور معنی داری اختصاصی تر است.

6ـ اسناد دانشجویان افسرده در مقایسه با اسناد دانشجویان عادی برای رویدادهای مثبت به طور معنی داری ناپایدارتر است.

7ـ دانشجویان افسرده در مقایسه با دانشجویان عادی بیشتر از تفكر همگرا استفاده می‌كنند.

8ـ دانشجویان عادی در مقایسه با دانشجویان افسرده بیشتر از تفكر واگرا استفاده می‌كنند.

9ـ دانشجویان دارای  تفكر همگرا در مقایسه با دانشجویان دارای تفكر واگرا از اسنادهای درونی، پایدار و كلی برای حوادث بد استفاده میکنند.

دانلود تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق نظریه درماندگی آموخته شده در بین دانشجویان ,

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
تحقیق انگیزش در كلاس درس

تحقیق انگیزش در كلاس درس

دانلود تحقیق انگیزش در كلاس درس

تحقیق انگیزش در كلاس درس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 63

تحقیق انگیزش در كلاس درس

بخشهایی از متن:

دانش‌ آموزان دارای انگیزش:

معلمان به طور معمول دانش آموزانی را كه سخت كوش، ساعی و علاقه‌مند به دروس باشند، در زمره دانش ‌آموزان خوب قرار می‌دهند و یا به طور خلاصه می‌گویند: دانش آموزان خوب، آنهایی هستند كه در دروس خود انگیزه دارند. احیاناً منظور ایشان دانش آموزانی است كه در فعالیتهای آموزشی خود موفق هستند. به طور كلی همه انسانها به جز بیماران روحی – روانی برای برخی كارها انگیزه دارند و برای برخی دیگر هیچ انگیزه‌ای ندارند. همواره دیده‌ایم كه بعضی از جوانان به طور مثال برای بازی فوتبال انگیزه دارند، برخی دیگر فرضا برای خرید موتور سیكلت و برخی هم برای اینكه دیگران ناراحتی‌های مختلف را به وجود آورند، انگیزه دارند. در واقع همگی برای كای انگیخته شده‌اند، و دلیل ندارد كه این كار همواره تكالیف مدرسه باشد.

در شرح فوق در زمینه ویژگیهای دانش آموزان خوب می بینیم كه نوعا معلمان برهوش تاكید نسبتا كمی دارند. و بیش از هوش به عنوان یك كیفیت خوب، انگیزش دارای اهمیت است. همواره دانش  آموزان سخت كوشی هستند ك در كارهای خود پیشرفت هرچند كند اما یكنواختی دارند و همچنین دانش اموزان باهوشی هستند كه از تواناییهای خود به خوبی بهره نمی‌گیرند. معلمان به طور معمول داشتن دانش آموزان نوع اول را بر نوع دوم ترجیح می‌دهند. این معلمان بر این باورند كه دانش اموزان دارای انگیزش، حتی اگر از پیشرفت اندكی برخوردار باشند، در محدوده توانایی خود عمل می كنند. بنابراین تلاش برای  افزونی انگیزش تحصیلی از اهمیت بسزایی برخوردار است. دیگر آن كه نظارت بركلاسی كه دانش آموزان دارای انگیزش دارد، با دشواری چندانی روبرو نمی‌شود. چنین دانش‌آموزانی به برنامه انضباطی نیازی ندارند و به توصیه های معلم توجه می‌كنند و در موارد لازم به بحث و گفتگو با معلم می پردازند. معلم نیز ترغیب می‌شود تا برای بهبود كیفیت آموزش خود تلاش بیشتری كند.

...

اجتناب از روابط وابستگی‌زا:

شرح:

در حالی كه روابط محبت‌ آمیز و همراه با اعتماد و احترام میان معلم و دانش‌آموزان در حفظ و گسترش انگیزش دانش‌آموزان مهم است، دشواریهای بالقو‌ه‌ای را نیز به همراه دارد. حادترین این دشواریها عبارت از وابستگی بیش از اندازه برخی از دانش‌آموزان به تایید و تمجید معلمان است. پیش از آن كه چنین دانش‌‌‌آموزانی بتوانند درباره خودشان احساس خوبی داشته باشند، لازم است معلم پیشرفتهای آنها را شناسائی وآنها را تحسین كند. متاسفانه این گونه دانش‌آموزان، معیارهای درونی خود را كه بتوان از آن طریق در مورد خود و كار هایشان داوری كنند، از دست داده‌اند، یا از آغاز، چنین معیارهایی در آنها رشد نكرده است. بنابراین معلمانی كه به وضوح برای برقراری ارتباط مثبت با دانش‌‌‌‌آموزان خود تلاش می‌كنند باید مراقب این گونه وابستگی دانش‌آموزی باشند.

...

امروزه چه چیزی در مدارس ما به جز امتحان گرفتن با اهمیت تلقی می‌شود؟ در حالی كه نظر معلمان  در مورد امتحانهای كوتاه فقط ارزیابی ساده با یادگیری دانش‌آموزان نیست، بلكه اهرم فشاری محسوب می‌شود تا دانش‌‌‌‌آموزان را به  فعالیت‌ بیشتر وادارد. برای مثال دیده می‌شود كه معلم‌ بارها دانش‌آموزان را از وقوع امتحانی كه خواهد گرفت، می ترساند. به علاوه بیشتر اوقات معلم می‌خواهد با گرفتن یك امتحان كوتاه صرفا بفهمد، كه آیا دانش‌آموزان درس را مرور كرده اند یا خیر و هرگز در این اندیشه نیست، كه دریابد آیا دانش‌آموزان مطلب را ادارك كرده‌اند یا خیر.

اگر معلم به انگیزش درونی دانش آموز می ‌اندیشید می باید از هرگونه امتحانی كه به ارزیابی حقیقی و معنادار یادگیری آنان نپردازد، اجتناب ورزد. در واقع معلمان نباید از امتحان گرفتن برای برانگیختن دانش آموزان به مطالعه استفاده كنند، بلكه باید از آن برای فعالیتهای سود جست كه با یان نوع ارزیابی مناسب داشته باشد. معلمان بدون تردید ا‌ز‌‌ آزمونهای استاندارد استفاده می‌‌كنند، اما همواره هم چنین نیست. این آزمونها در اوایل سال برای شناسایی توانایی دانش‌آموزان و درپایان سال نیز برای مستند كردن پیشرفتهای آنان برگزار می‌گردد. اما امتحانهای میان سال می‌ تواند نتایج مطلوبی را به دنبال داشته باشد. برای آنها امتحان گرفت عبارت‌اند از: یادگیری فهرست لغات هجی، فهرست لغات واژگان، و مجموعه‌ای از محاسبات ریاضی. این فعالیتها همواره پاسخهای ثابت و خاصی دارند، كه به دست آوردن شاخص عینی از عملكرد دانش‌‌آموز به شكل امتحان در مورد آنها بجاست.

 

دانلود تحقیق انگیزش در كلاس درس






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
تحقیق انگیزش در كلاس درس ,

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
مقاله بررسی جامعه شناسی

مقاله بررسی جامعه شناسی

دانلود مقاله بررسی جامعه شناسی

شاخه های اصلی جامعه شناسی
حوزه های تخصصی جامعه شناسی
روشهای تحقیق و پژوهش در جامعه شناسی
جامعه شناسی و اسلام
نظریه جامعه شناسی
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 25 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

جامعه شناسی

جامعه شناسی مطالعه قوانین و فرایندهای اجتماعی است که مردم را نه تنها به عنوان افراد و اشخاص بلکه به عنوان اعضاء انجمنها ،گروهها و نهادهای اجتماعی شناسانده و مورد بررسی قرار می دهد .جامعه شناسی مطالعه زندگی اجتماعی گروهها و جوامع انسانی است.مطالعه ای هیجان انگیز و مجذوب کننده که موضوع اصلی آن رفتار خود ما به عنوان موجودات اجتماعی است .دامنه جامعه شناسی بینهایت وسیع است و از تحلیل برخوردهای گذرا بین افراد در خیابان تا بررسی فرایندهای اجتماعی جهانی را در بر می گیرد.

•    مقدمه
•    تاریخچه
•    شاخه های اصلی جامعه شناسی
•    حوزه های تخصصی جامعه شناسی
•    مفاهیم کلیدی جامعه شناسی
•    روشهای تحقیق و پژوهش در جامعه شناسی
•    ارتباط جامعه شناسی با علوم دیگر
•    جامعه شناسی و اسلام
•    متفکران و بزرگان جامعه شناسی
•    نظریه جامعه شناسی
•    جامعه شناسی در ایران
•    مقالات مطرح در مورد جامعه شناسی
•    خطوط خارجی

مقدمه

انسانها بیشتر عمرشان را در گروهها زندگی می کنند؛آنها به عنوان اعضای خانواده ، ساکنان یک محله یا شهر، اعضای یک گروه خاص اجتماعی یا اقتصادی و یا مذهبی و قومی نیز به عنوان شهروندان یک ملت با یکدیگر رابطه دارند. ...

...

جامعه شناسی خانواده

مقدمه

مطالعه خانواده و ازدواج یکی از مهمترین حوزه های جامعه شناسی است.عملا در تمام جوامع ،هر کس در زمینه ای خانوادگی پرورش می یابد، و در هر جامعه اکثریت عظیم بزرگسالان متأهل هستند یا بوده اند .ازدواج نهاد اجتماعی بسیار فراگیری است. با وجود این مانند سایر جنبه های زندگی اجتماعی تفاوتهای زیادی در در الگوهای خانواده و ازدواج در میان فرهنگهای گوناگون وجود دارد .اینکه چه چیزی خانواده محسوب می شود،ارتباطش با خویشاوندان دیگر ،با چه کسانی می توان ازدواج کرد،زن و شوهر چگونه انتخاب می شوند،ارتباطات میان ازدواج و تمایلات جنسی__همه اینها در فرهنگهای گوناگون بسیار متفاوت اند.

ازدواج

خانواده گروهی از افراد است که با ارتباطات خویشاوندی مستقیما پیوند یافته اند،و اعضای بزرگسال آن مسئولیت مراقبت از کودکان را به عهده دارند. پیوندهای خویشاوندی ارتباطات میان افراد است که که یا از طریق ازدواج برقرار گردیده اند،یا از طریق تبار که خویشاوندان خونی (مادران ،پدران،فرزندان دیگر،پدربزرگها و ...)را با یکدیگر مرتبط می سازد. ...

دانلود مقاله بررسی جامعه شناسی






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله بررسی جامعه شناسی ,

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
مقاله روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات

مقاله روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات

دانلود مقاله روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات

دانلود مقاله روش پژوهش در عملیات
مراحل پژوهش در عملیات
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 50 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

چكیده

در این مقاله یك دسته بندی از انواع پژوهش در «پژوهش در عملیات» ارائه می‌شود و مراحل و روش انجام هر یك از انواع پژوهش شرح داده می شود. انواع پژوهش در پژوهش در عملیات، روش پژوهش در حل مسائل واقعی، استخراج مسئله، مدلسازی، تعریف مدل، هدف استفاده از مدل، دلایل استفاده از مدل، هدف از مطالعه سیستم‌ها و عملیات از طریق مدل، انواع مدلها، اصول مدلسازی، مدلهای كلاسیك پژوهش در عملیات، روش مدلسازی، ساده‌سازی مدلها، حل مدل، اعتبارسنجی مدل، پیاده‌سازی مدل، روش پژوهش در توسعه مدل یا روش حل برای مسائل كلاسیك، توسعه روش حل برای مسائل كلاسیك، روش پژوهش در توسعه تئوریها و فنون عمومی از جمله مباحث این مقاله هستند.

كلیدواژه : پژوهش در عملیات؛ پژوهش عملیاتی؛ تحقیق در عملیات؛ روش پژوهش؛ مدل‌سازی؛ توسعه مدل؛ اعتبارسنجی؛ حل مسائل واقعی؛ توسعه تئوری


1- مقدمه

این مقاله به روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات اختصاص دارد. در این مقاله كلیات روش پژوهش مدنظر قرار می‌گیرد و از جزئیات فنون سخنی به میان نمی‌آید و خواننده می‌تواند برای مطالعه بیشتر در زمینه فنون پژوهش در عملیات، به موضوعات مربوط مراجعه كند. آنچه كه در این مقاله مورد تأكید است انواع پژوهش و خصوصیات آنان در حوزه پژوهش در عملیات است و روشهای جمع‌آوری داده‌ها، آزمونهای آماری و مهارتهایی كه هر پژوهشگر باید كسب نماید شرح داده نمی‌شوند و به جای آن ابزار اصلی پژوهش در عملیات، مدلها، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

2- انواع پژوهش در پژوهش در عملیات

در یك دسته‌بندی عمومی، اگر پژوهش برای حل مسائل مشخص و موجود انجام شود نوع پژوهش از جهت خروجی، كاربردی خواهد بود و اگر توسعه تئوریها و روشهای عمومی برای تولید دانش هدف باشد نوع پژوهش، محض خواهد بود. ...

...

 

3-2-6- اصول مدلسازی (فیلیپس، راوین داران و سولبرگ 1987، 4)

  • وقتی یك مدل ساده به مسئله پاسخ می‌دهد یك مدل پیچیده نسازید.

این اصل اغلب فراموش می‌شود. دلیل آن قابل درك است؛ افراد دوست دارند كه توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذارند. حتی با وجود بهترین انگیزه در حل مؤثر مسئله ممكن است فرد خود را درگیر یك مسئله مشكل نموده و به موجب آن زمان و هزینه زیادی را صرف مدلسازیی كند كه ارزش خود مسئله  كمتر از زمان و هزینه صرف شده باشد.
برای مثال ممكن است فردی تمام متغیرهایی را كه دارای اهمیت احتمالی برای یك سیستم خاص باشند را فهرست نموده و سپس تحلیل رگرسیون پیچیده‌ای را برای استخراج یك معادله بكار برد یا یك تحلیل‌گر سیستم ممكن است شبیه‌سازی‌های زیادی را با در نظر گرفتن هر پارامتر قابل درك اجرا نماید. در مدلسازی، بزرگتر و پیچیده‌تر ضرورتاً به معنی بهتر نیست.

همچنین این اصل به نظر متناقض با قاعده كلی و مشهور در خصوص تحلیل ریاضی است. این قاعده می‌گوید كه ابتدا یك مسئله را باید با در نظر گرفتن مفروضات لازم ساده نمود بطوری كه ریاضی آن قابل بررسی شود، سپس واقع‌نگری مدل را از طریق حذف مفروضات به روش ماهرانه قوت بخشید بطوری كه ریاضیات آن دیگر قابل بررسی نباشد. چنین رویه‌ای همواره قدرتمندترین و عمومی‌ترین مدل را تولید می‌نماید اما قدرت و عمومیت مدل نقشی كمی در مفید بودن آن در حل یك مسئله خاص دارد. در بعضی موارد، قویترین مدل ساخته شده می‌تواند فاقد چیزی باشد كه آن را به یك مدل مفید تبدیل نماید. در دیگر موارد، ممكن است بیش از آنچه كه می‌ارزد وارد جزئیات شده باشد. ساخت مدلهای قوی و عمومی عموماً اصل راهنما برای ریاضیدانانی است كه می‌خواهند نظریه‌ای را تعمیم دهند یا تكنیكهایی توسعه دهند كه وسعت كاربرد بیشتری داشته باشند. اما در ساخت مدلهای مورد نیاز برای مقاصد مشخص، بهترین اندرز اینست كه مدل ساده بسازید.

دانلود مقاله روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله روش پژوهش در حوزه پژوهش در عملیات ,

تاريخ : 4 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)

پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)

دانلود پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)

پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل doc
حجم فایل 14 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)

پرسشنامه تیم محوری

روایی و پایایی این پرسشنامه گرفته شده و آلفای کرونباخ آن 86/0 براورد شد.

مقیاس لیکرت

هفت مولفه استاندارد ارتباطات، هماهنگی، پشتیبانی متقابل، همبستگی، رهبری شایسته، تصمیم­ گیری، اهداف مشخص

خواجه اناری، زهرا(1388).             بررسی رابطه نوع فرهنگ با كیفیت كار تیمی در تیم های توسعه نرم افزار یزد.پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تهران.

دانلود پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پرسشنامه تیم محوری (مقیاس لیکرت) ,

مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان

مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان

دانلود مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان

مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 267 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 68

مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان

بخشی از منابع فارسی و منابع لاتین:

  - ابطحی، سیدحسن و صلواتی، عادل. (1385). مدیریت دانش در سازمان، تهران: انتشارات پیوند نو، چاپ اول  .

- احمدپور داریانی، محمود. (1381). كارآفرینی: تعاریف، نظریات، الگوها، تهران: نشر مولف.

- اخوان، پیمان و جعفری، مصطفی. (1384). ناكامی مدیریت دانش در سازمانها، ماهنامه تدبیر، ش161.

- افرازه، عباس؛ بارچ، هانیتز و نجفی، اسدالله. (1383). سیستم پشتیبانی تصمیم گیری اندازه گیری و ارائه راهكارهای مناسب برای ارتقاء بهره وری منابع انسانی، سومین كنفرانس ملی مهندسی صنایع.

- افرازه، عباس. (1386). مدیریت دانش (مفاهیم، مدل ها، اندازه گیری و پیاده سازی)، تهران: انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر.

- بدری آذرین، یعقوب؛ سیدعامری، میرحسن و ایمانپور، علی. (1391). تحلیل رگرسیونی رابطة بین اجزای مدیریت دانش و عملكرد منابع انسانی، فصلنامه مدیریت ورزشی، ش 15، ص 37.

- بروجرون، برایان. (2007). مدیریت دانش، ترجمه: ملک زاده، غلامرضا. (1386).

....

-          Akroush ,M. and Al-Mohammad ,S .(2010) , The effect of marketing knowledge management on organizational performannce, International  journal  of  emerging  markets, 5(1): 38-77.

-          Beckman T. J. (1999). The Current State of Knowledge Management. In Liebowitz, J. Knowledge Management Handbook. New York: CRC Press.Woolf (1990).

-          Chen, c. j., Huang, j. w. (2009). Strategic human resource practices and innovation performance - The mediating role of knowledge management capacity, Journal of Business Research, 62(1): 104-114.

-          Chen, Le., Mohamed, Sherif. (2007). Empirical study of interactions between knowledge management activities, Engineering, construction and architectural management, 14(3): 242-260.

-          Ciganek, A., Mao, E., and Srite, M. (2008). Organizational culture for knowledge management systems: a study of corporate user, International journal of knowledge management, 4(1).

-          Cong X., Li-Hua R., Stonehouse G. (2007). Knowledge Management in the Chinese Public Sector: Empirical Investigation, Journal of Technology Management in China, 2(3): 250-263.

-          Edwards J. S., Collier P. M., Shaw D. (2003). Making a Journey in Knowledge Management Strategy. Journal of Information and Knowledge Management, 2(2): 135-151.

-          Fong, Patrick S.W. and Choi, Sonia K.Y. (2009). The processes of knowledge management in professional services firms in the construction industry: a critical assessment of boththeory and practice, Journal of knowledge management, 13(2): 110-126.

-          Gold, A., Malhotra, A. and Segars, A. (2001). Knowledge management: an organizational capabilities perspective, Journal of management information systems, 18(1): 185-214.

-          Matusik S. F., Hill C.W.L. (1998). The Utilization of Contingent Work, Knowledge Creation, and Competitive Advantage. The Academy of Management Review, 23(4): 680-697.

....

دانلود مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله رتبه بندی اجزای مدیریت دانش از منظر میزان تأثیر بر عملکرد کارکنان ,

مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)

مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)

دانلود مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)

مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 698 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 130

مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)


این فایل فوق العاده، یک مقاله عالی رشته مدیریت با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه می باشد، این مقاله با فرمت word و قابلیت ویرایش به صورت کامل و بدون کم و کاست در اختیار شما قرار میگیرد. ضمنا  فصل 4 این مقاله عالی رشته مدیریت یعنی همان فصل تجزیه و تحلیل داده ها و بیان نتایج حاصل از تحقیق، می تواند بسیار در تدوین مقاله شما راهگشا باشد؛ مشابه اینچنین فایلی که مقاله ای کامل با فصل تحلیل آماری آن با نرم افزار لیزرل را در اختیار شما قرار دهد را در کمتر جایی میتوانید بیابید. ضمنا مقاله بیس این مقاله و تمامی خروجی نرم افزار لیزرل در فایلی جداگانه در همین پکیج در اختیار شما قرار میگیرد. که با داشتن این فایل ها به عنوان نمونه میتوانید این فصل مقاله را به راحتی انجام داده و از هزینه های زیاد جلوگیری کنید.  

در تجزیه و تحلیل پرسشنامه از مباحث استنباطی و توصیفی آماری استفاده شده است. آماره‌های توصیفی شامل جداول فراوانی و میانگین می باشد و در سطح استنباطی نیز از مدل معادلات ساختاری شامل تحلیل عاملی تائیدی و تحلیل مسیر استفاده شده است. نرم افزار های مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده ها بسته نرم افزاری SPSS نسخه 18 و بسته نرم افزاری LISREL نسخه 8.54 تحت ویندوز می باشند.

 

 

Abstract

Abstract

Purpose – The purpose of this paper is to investigate the role of quality management (QM) in thedevelopment of mass customization (MC) capability. QM is modeled as a second-order constructreflected by six QM practices (small group problem solving, top management leadership for quality,information and feedback, process management, customer focus, and supplier involvement). The paperproposes that these six practices reflect the core principles of QM, and in turn QM contributes to thedevelopment of MC capability.Design/methodology/approach – Using the survey data collected from 167manufacturing plants inthree industries and eight countries, structural equation modeling was employed to test the hypotheses.Findings – The results provide empirical evidence supporting the proposed relationships betweenQM and MC capability.Research limitations/implications – The dataset for this paper is cross-sectional. Future studiesshould consider a longitudinal setting that would provide a deeper understanding of causalrelationships. Second, an existing database was used, thereby limiting the choices of variables analyzed.Practical implications – The findings of empirical support for the positive impact of QM practiceson MC capability provide guidance for managers in the allocation of resources for QM efforts in theirpursuit of MC capability.Originality/value – This is one of the first studies to shed light on the effects of QM on MCcapability. The paper presents an explanation on how QM helps to develop MC capability and alsofinds empirical evidence supporting such a relationship.Keywords Mass customization, Quality managementPaper type Research paper

 

Purpose – The purpose of this paper is to investigate the role of quality management (QM) in the
development of mass customization (MC) capability. QM is modeled as a second-order construct
reflected by six QM practices (small group problem solving, top management leadership for quality,
information and feedback, process management, customer focus, and supplier involvement). The paper
proposes that these six practices reflect the core principles of QM, and in turn QM contributes to the
development of MC capability.
Design/methodology/approach – Using the survey data collected from 167manufacturing plants in
three industries and eight countries, structural equation modeling was employed to test the hypotheses.
Findings – The results provide empirical evidence supporting the proposed relationships between
QM and MC capability.
Research limitations/implications – The dataset for this paper is cross-sectional. Future studies
should consider a longitudinal setting that would provide a deeper understanding of causal
relationships. Second, an existing database was used, thereby limiting the choices of variables analyzed.
Practical implications – The findings of empirical support for the positive impact of QM practices
on MC capability provide guidance for managers in the allocation of resources for QM efforts in their
pursuit of MC capability.
Originality/value – This is one of the first studies to shed light on the effects of QM on MC
capability. The paper presents an explanation on how QM helps to develop MC capability and also
finds empirical evidence supporting such a relationship.
Keywords Mass customization, Quality management
Paper type Research paper

دانلود مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر توانمندی شرکت در سفارشی‎سازی انبوه)






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله عالی ارشد مدیریت با لیزرل (با موضوع شناسایی و استخراج تاثیر ابعاد مختلف مدیریت کیفیت جامع بر ت,

تاريخ : 2 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود

مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود

دانلود مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود

مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 282 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 76

مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود


فهرست مطالب

عنوان                                                                                                 صفحه 

فصل اول: کلیات تحقیق

1-1- مقدمه. 2

1-2- تشریح وبیان موضوع. 3

1-3- اهمیت وضرورت تحقیق.. 6

1-4- تعریف واژه‏ هاواصطلاحات... 9

فصل دوم: ادبیات وپیشینه تحقیق

2-1- مقدمه. 13

2-2- مدیریت سود. 14

2-2-1- تعریف مدیریت سود. 15

2-2-2- انگیزه‌های مدیریت سود. 19

2-2-2-1- انگیزه‌های مرتبط باقراردادها 19

2-2-2-2- انگیزه‌های سیاسی.. 20

2-2-2-3- امنیت شغلی.. 21

2-2-2-4- انگیزه‌های مالیاتی.. 21

2-2-2-5-  پاداش مدیران. 21

2-2-2-6  ساختارمالکیت... 22

2-2-3- الگوهای مدیریت سود. 22

2-2-4- ابزارهاوروش‌های مدیریت سود. 23

2-2-4-1- تعیین نحوه‌ی عمل حسابداری معاملات به صورت اختیاری.. 23

2-2-4-2- انتخاب اصول حسابداری.. 24

2-2-4-3- تصمیمات اقتصادی اساسی وبااهمیت... 24

2-2-4-4- تعیین قیمت‌های انتقالی کالاهاوخدمات... 24

2-2-4-5- تعدیل برآوردهای حسابداری.. 24

2-2-5- هموارسازی ازطریق تخصیص.... 25

2-2-6- هموارسازی ازطریق طبقه‌بندی.. 25

2-2-7- موافقان ومخالفان مدیریت سود. 26

2-2-7-1- ابزارهای مدیریت سودازطریق رویدادهای مالی واقعی.. 29

2-2-7-2- مدیریت سودازطریق رویدادهای مالی واقعی.. 30

2-2-8- مدیریت سودبرمبنای اقلام تعهدی.. 32

2-2-8-1- فرضیه مبتنی برارائه اطلاعات گمراه کننده 33

2-2-8-2- فرضیه های تحقیقات اثباتی.. 33

2-2-8-2-1- فرضیه پاداش مدیریت... 33

2-2-8-2-2- فرضیه بدهی.. 34

2-2-8-2-3- فرضیه هزینه سیاسی.. 35

2-2-9- مدل‌های اندازه‌گیری اقلام تعهدی.. 35

2-2-9-1- مدل اسلون. 35

2-2-9-2- مدل دی‌آنجلو. 36

2-2-9-3- مدل هیلی.. 36

2-2-9-4- مدل صنعت... 37

2-2-9-5- مدل جونز. 37

2-2-9-6-  مدل تعدیل شده جونز(1995) 38

2-3- مالیه رفتاری ومباحث مرتبط باآن. 39

2-3-1- مرحله ی گذرازمالی استانداراد. 41

2-3-2- ظهورمالی رفتاری وتصمیمات مالی.. 44

2-3-3-  تئوری چشم انداز. 46

2-3-3-1-  ضررگریزی.. 47

2-3-3-2- حسابداری ذهنی.. 47

2-3-3-3- کنترل شخصی.. 48

2-3-3-4- دوری ازتأسف وپشیمانی.. 48

2-3-4- تورشهای رفتاری سرمایه گذاران. 48

2-3-4-1- روشهای ابتکاری.. 49

2-3-4-2- خودفریبی.. 51

2-3-4-3- تعاملات اجتماعی.. 52

2-3-5- كاربردمالیه رفتاری درفهم رفتارسرمایه گذاران. 53

2-3-6- رفتارسرمایه گذاران. 55

2-3-7- شفاف سازی اطلاعات مالی ورفتارسرمایه گذاران. 58

2-4- پیشنه تحقیق.. 59

2-4-1-تحقیقات خارجی.. 59

2-4-2- تحقیقات داخلی.. 66

 

دانلود مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
مقاله واکنش سرمایه گذاران به مدیریت سود ,

تاريخ : 2 دی 1395 | <-PostTime-> | نویسنده : کاظمی | بازدید : <-PostHit->
پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری
دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 549 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری

گزیده ای از مطالب اسلایدها :

 

•در این شیوه افراد از طریق جستجو و کسب اطلاعات واقعی درباره ی هر وضعیت ، اقدام به تعریف و تعیین مسأله می کنند و پس از تجزیه و تحلیل ، و ارزیابی منطقی واقعیت ها ، روابط معنی دار میان آنها را کشف می کنند و سرانجام درباره ی مسأله تصمیم می گیرند .

—خلاقیت (Creativity) : توانایی  تلفیق  ایده ها به شیوه ای منحصر  به فرد  برای برقراری  ارتباط غیر  معمول بین ایده های مختلف است. —نوآوری(Innovation) :  فرآیند  بكارگیری  یك ایده خلاق و تبدیل آن به محصول ، خدمت یا شیوه ای مفید است. —كارآفرینی(Entrepreneurship): فرآیندی  است كه  در محیط ها  و مجموعه های  مختلفی  اتفاق  می افتد  و  طی  آن تغییراتی  در سیستم   از  طریق  نوآوری  های  افرادی كه به    فرصت ها  واكنش  نشان  می دهند ،  رخ می دهد كه این باعث ایجاد ارزش فردی و اجتماعی خواهد شد.

vکایرز (1968) : خلاقیت عبارت است از به کارگیری توانایی های ذهنی ، برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید . vهربرت فوکس : هرنوع فراگرد تفکری که مسأله ای را به طور مفید و بدیع حل کند . vجرج سیدل : توانایی ربط دادن و وصل کردن موضوع ها ، صرف نظر از اینکه در چه حوزه یا زمینه ای انجام گیرد ، از مبانی بهره گیری خلاق از ذهن است . vاریک فروم : خلاقیت توانایی دیدن (آگاه شدن) و پاسخ دادن است.

vورت هایمر : توانائی نگاه جدیدومتفاوت به یک موضوع. vواین من: توانائی خترج شدن از جهان مرسوم و رد شدن از تله تکرارودوباره مرتب کردن طبقه ها. vگیلفورد: تفکر واگرا در برابر تفکر همگرا. vآبراهام مزلو : از یک تاجر چنین آموختم که ایجاد یک مؤسسه تجاری نیز ممکن است فعالیتی خلاق باشد .

 

 

دانلود پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری






ادامه ي مطلب

امتیاز :


طبقه بندی: ،
پاورپوینت مدیریت خلاقیت و نوآوری ,

<-BloTitle->
<-BloText->